Добавте наш блог у соц.тенети

Пошук по блогу для вчителів шкіл

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"

пʼятницю

Як я складала сценарій на 1 вересня

Як я складала сценарій на 1 вересня

Це історія сталася зі мною 10 років тому. Тоді я, молодий дипломований учитель, прийшла працювати в школу. І першим завданням, яке мені доручили, було розробити і приготувати сценарій на 1 вересня. Тоді, мені здавалося, що скласти сценарій - це дуже легко і просто. Але .... життя розставило свої корективи!

Почавши складати сценарій, я зрозуміла, що мені необхідні вірші, сценки, пісні та конкурсні номери для свята 1 вересня. Природньо, нічого цього у мене не було. І почалася складна робота по вишукуванню всього необхідного в бібліотеках. Витративши, напевно тиждень, я вибрала необхідні вірші, знайшла пісні та сценки для Першого дзвоника.

Це було тільки половина справи! Далі, я зайнялася підготовкою дітей. Роздала вірші, визначила учасників сценок, знайшла дівчаток, які повинні були виконувати пісні на святі Дня знань. І після цього почалися репетиції. Сказати, що репетиції - це складно - значить, нічого не сказати. Це був страшний момент для мене, тоді ще молодої дівчини. Необхідно було вибрати час для репетиції, знайти місце, де можна було б спокійно підготувати наш сценарій Першого дзвоника. Важливим було й зібрати всіх учасників свята 1 вересня разом.

І ось настав найвідповідальніший момент - день 1 вересня. Я страшенно хвилювалася і переживала за моїх підопічних діточок. Чи жарт, в сценарії на Першому дзвонику було задіяно близько 30 діточок. Але все пройшло досить нормально, було, правда, кілька заминок, але вони були не критичні! Я отримала першу, в своїй роботі подяку від директора школи. Як розповіла директорка, до мого сценарію, раніше 1 дзвінок проходив у формі лінійки і був повсякденним і нудним. А як сподобався День знань дітворі - не передати! Вони реготали, раділи й сміялися!

Через 10 років, я розумію, наскільки важким був процес складання сценарію в ті роки. Зараз же, до нас прийшов Інтернет. І з його допомогою, можна за кілька хвилин вибрати всі необхідні пісні, вірші, сценки та матеріали для складання сценарію на 1 вересня. І залишиться тільки добре поставити сценарій і провести його!

Зовсім недавно, я виявила сайт www.uroki.net на якому зібрані багатющі матеріали для початківців вчителів - сценарії, розробки відкритих уроків, конспекти, плани, характеристики і багато іншого, що може стати в нагоді вчителю школи. Там же, я знайшла сценарій на 1 вересня, який буду використовувати в цьому році у своїй школі. Сподіваюся, що мої спогади допоможуть Вам у нелегкій роботі у школі!

Бажаю вам успіху, колеги!

Як я складала сценарій на 1 вересня

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"