Добавте наш блог у соц.тенети

Пошук по блогу для вчителів шкіл

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"

вівторок

Сценарій Новий рік: «Новорічна казка»


Сценарій Новий рік: «Новорічна казка»


Новорічний сценарій «НОВОРІЧНА КАЗКА»
Автор - Едуард Угрік


Дійові особи новорічної казки:
Гуня - втілена доброта
Зайченя
Білочка
Їжачок
Кошеня
Звірята
Скорпіон - ватажок забіяк
1-й Павук
2-й Павук
Третій Павук
Забіяки і Задири
Сова
Сорока-листоноша

А також: школярі 1, 2, 3-х і 5, 6, 7-х класів

I.
Входить Зайченя
Зайченя: Привет, ребята! Ви знаєте, хто я?
Діти: Зайчик!
Зайченя: Ну, я так не граю! Не встиг запитати - вже відповіли! А раптом я кролик? Ось ти, як думаєш: кролик я чи не кролик?
Дитина: Кролик.
Зайченя: Ага! А ось і не вгадав! Який же я кролик? Я - Заєць! А Заєць - звір дикий!
Пісенька Зайця
Я - Заєць! Я дуже дикий звір!
Запитай кого завгодно і перевір
А, якщо є сумніви, запитайте у мене:
«Хто найстрашніший звір у лісі?»
І я відповім: Я!

Ось так ось! Я - найстрашніший звір у лісі! Кого хочеш налякаю.
У-у-у! (Робить страшну пику. У цей час з'являється Білочка.). Ну що, страшно?
Білочка: Ні крапельки не страшно.
Зайченя: Ой! (Лякається від несподіванки) Мама! (Закриває глоза і тремтить). Хто тут?
Білочка: Я, Білочка.
Зайченя: А, так ти дівчисько! Ось я тебе зараз за косичку дерну!
Білочка: Тільки спробуй!
Зайченя: А от і спробую!
Білочка: Подивишся, що буде.
Зайченя: А що буде?
Білочка: Ось побачиш.
Зайченя: Що я побачу? (Відкриває очі). А ти знаєш, хто я такий?
Білочка: Знаю. Ти - жахливий хвалько.
Зайченя: А ось і неправда! Я самий страшний звір у лісі! (Корчить пику). А-а-а!
Білочка: Кролик, что-ли?
Пауза
Зайченя: Ну, знаєш, мене так ще ніхто не ображав. Я водитися з тобою не буду.
Білочка: Я з хвальками і задираками сама не пораюся. І, взагалі, я до тіточки Сови йду.
Зайченя: Будь ласка, йди!
Білочка: А я вже прийшла (стукає в дупло). Тітонька Сова! Тітонька Сова!

2.
Ті ж і Сова.

Сова (виглядає): Хто там?
Білочка: Це я, Білочка. Мама Білка вам гостинців передала.
Сова: Дякую, моя люба. Я тобі теж подарунок приготувала. Я запросила тебе на свято одного. Він вже повинен бути тут. Зараз я вас познайомлю (дивиться в лорнет). Де ж він?

Читати далі новорічні сценарії для школи:
Сценарій Нового року "Новорічна казка"
Сценарій Нового року "Вчені і пірати"
Сценарій Нового року "Новий кіт"
Сценарій Нового року "Новорічна історія"
Сценарій Нового року "Магія екрана"



Усі сценарії до Нового Року, сценарії шкільних свят на Новий Рік та сценарій свят новорічна казка Ви можете скачати безкоштовно з нашого сайту. Ми не вимагаємо реєстрації, у нас не потрібно відсилати ніякі СМС повідомлення за гроші - всі сценарії свят Ви можете зкачати безкоштовно!!!


Весела Новорічна пісенька для сценарію Нового року у школі.




Сценарій Новий рік: «Новорічна казка»


Новорічний сценарій «НОВОРІЧНА КАЗКА» для школи

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"