Добавте наш блог у соц.тенети

Пошук по блогу для вчителів шкіл

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"

пʼятницю

Гумористична сценка "Запалений орган хитрощів"

Гумористична сценка "Запалений орган хитрощів"

Головні особи сценки:
Тамара Сергіївна - викладач
Хитрюгіна - учениця 7 класу
Початок сценки
Відчиняються двері і в клас заходить Тамара Сергіївна. У неї в руках підручник і указка.




Тамара Сергіївна: Добрий день, діти. Наш урок починається. На цьому уроці ми будемо розглядати нову тему. (максимально тихо і обережно відчиняються двері і в навчальний кабінет намагається увійти Хитрюгіна)
Хитрість сценка школа діти вчитель учениця юмор

Тамара Сергіївна: Хитрюгіна !? (з металом у голосі) Що за запізнення?
Хитрюгіна: Та я ... Дик ... захворіла я
Тамара Сергіївна: Як захворіла? Знову? У тебе ж тільки вчора виявили "заячий грип".
Хитрюгіна: Серйозно? (з подивом в голосі, говорить убік) Як я могла забути те!?! Тамара Сергіївна, цього разу все куди серйозніше!
Тамара Сергіївна: Та ти що! Невже "брехня лисиці"
Хитрюгіна: Даремно Ви так. Зараз мені зовсім не до сміху, між іншим! Таке захворювання проявляється тільки у самих чесних і правдивих учнів!
Тамара Сергіївна: Ну-ну! Як я тебе розумію, Хитрюгіна
Хитрюгіна: Так звідки Ви можете знати про це, Тамара Сергіївна? Що - самі теж хворіли?
Тамара Сергіївна: Ну, все, Хитрюгіна - це вже хамство! Клади свої речі на парту і пішли прямо в кабінет до директора.
Хитрюгіна: Ні ... ні ... ні ... Ні в якому разі! Це дуже небезпечно!
Тамара Сергіївна: Портфель твій небезпечний, чи що?
Хитрюгіна: І портфель, і одяг і навіть голос мій може бути небезпечний для людей. Тамара Сергіївна, може я краще додому, потихеньку піду, а?
Тамара Сергіївна: Чудово! Заодно і батьків своїх приведеш в школу до директора.
Хитрюгіна: (як артистка, театрально прикладає руку до лоба і плавно опускається за парту) Ох-ох-ох, як мені погано! Допоможіть! Рятуйте!
Тамара Сергіївна: (з подивом в голосі) Тобі що, справді, погано? А чи немає у тебе жару?
Хитрюгіна: Природно є. У мене моторошна температура, а при високій температурі у людини починається гарячка і марення. (намагається зробити спроби метання по класу)
Тамара Сергіївна: (впівголоса) Сподіваюся, що це не сильно заразно!
Хитрюгіна: Кто Вам таке сказав? Це страшно небезпечне і заразне захворювання! (Намагається чхати і кашляти в сторону вчительки. Тамара Семенівна робить спробу відсунутися і закритися розгорнутим шкільним журналом) Я про цю хворобу в медичному журналі читала. У мене марення і жар.
Тамара Сергіївна: (намагається утримувати її за руку) А може у тебе отруєння?
Хитрюгіна: Ось, а я Вам казала, що в мене гарячка починається! Я не винна в тому, що роблю. Це хвороба! (сідає за парту, дістає з портфеля щоденник і починає писати, примовляючи) Математика - 12, Географія - 12, Історія - 12. Тамара Сергіївна,рекомендую швидше розписатися, а то зараз може бути загострення кризи. (Передає щоденник Тамарі Сергіївні)
Тамара Сергіївна: (судорожно рухаючи ручкою) Ой-ой-ой ... Напевно, це правда, заразно. Я зрозуміла тепер - у тебе вкрай небезпечна форма моторошного запалення хитрості. (відкриває щоденник)
Хитрюгіна: У медичних журналах ... (розуміючи,що її можуть викрити - замовкає)
Тамара Сергіївна: (розгортає щоденник, а звідти випадаю комашки-таракашки всякі) Ай-яй-яй !!! Звідки тут таргани?
Хитрюгіна: (з єхидною посмішкою): Ні, це не тільки таргани - це мій запалений жар!
Тамара Сергіївна: Ось воно що! Кнопка на моєму стільці, виправлення в журналі -це теж все ти? Признавайся!
Хитрюгіна: Ні-ні-ні. Це не я! Це моя хвороблива гарячка. Мене терміново потрібно в лікарню - на місяць!
Тамара Сергіївна: Ну, звичайно. Ми тебе відправимо в лікареньку. На цілий рік. А потім знову прийдеш у сьомий клас.
Хитрюгіна: не погрожуйте мені! А то жар знову повернеться!
Тамара Сергіївна: (замовкає на кілька хвилин, потім театрально підкидає руки) Я так і знала! Я заразилася теж! (відкриває щоденник і з поспіхом починає писати, примовляючи) Поведінка - незадовільно. Історія - два, Література - теж два! Викликаю батьків у школу. І ще два, і ще два!
Хитрюгіна: (знаходиться в повному подиві і мляво намагається відібрати щоденник) Та як же так,Тамара Сергіївна !? Це ж був жарт! Просто жарт!
(Тамара Сергіївна дістає тюбик клею, поливає їм стілець і насильно садовить на нього Хитрюгіну. Здивуванню останньої немає меж!)
Тамара Сергіївна: Ох-ох-ох ... Здається, стало трохи легше. Оце моторошна хвороба - як би далі гірше не було! (На задньому плані Хитрюгіна зі стуком падає без почуттів) Ура, ура, ура! Буду патентувати новий спосіб боротьби з двієчниками і прогульниками!
(Завіса)
Джерело: http://www.newsedu.net/2015/08/26/yumoristicheskaya-scenka-vospalennyj-organ-xitrosti/

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"