Добавте наш блог у соц.тенети

Пошук по блогу для вчителів шкіл

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"

понеділок

Конспект уроку - навіщо його писати?

Розробки уроків

Конспект уроку - навіщо його писати?


Здавалося б, що може бути простіше конспекту уроку, який складає вчитель перед кожним своїм уроком? Просто написати на папері про те, про що будеш розповідати на уроці. Іншими словами, записати на папері те, про що збираєшся говорити на уроці.
Але не все так просто, як здається. Це ще в 1930-40 роках було досить просто скласти план уроку. В даний час, конспект уроку - це чітко структурований план проведення уроку. І звільнитися звичайною "цидулкою" Вам не вийде. Особливо, коли в школу приїжджає ГОРОНОвская перевірка.
Вчителя, який з'явився на урок без ретельно складеного і продуманого конспекту уроку, можуть, у кращому випадку, пожурити. У гіршому випадку - можуть поставити питання про службову відповідність і вигнати зі школи з "вовчим квитком" на руках.
Заведіть собі за правило принцип - жодного уроку без докладного конспекту уроку! Так, часом нема сили і лінь писати його. Так, часом не вистачає часу на його складання. Але, тільки таким чином Ви забезпечите себе від раптової перевірки. Тільки таким чином у Вас з'явиться внутрішня впевненість у своїй правоті під час "битви" з перевіряючим інспектором!
Зараз багато вчителів користуються брошурками (методичками) з готовими конспектами уроків. Але, майте на увазі, що перевіряючий інспектор ГОРОНО, не дурень! І якщо Ви йому покажете готову брошуру, то він розуміє, що Ви ледачий (а), що у Вас є зайві гроші на купівлю таких брошурок і що Вас можна "доїти"! Коли ж Ви покажете рукописний конспект уроку, в зошиті на 96 аркушів, та ще будете з твердістю відстоювати свою позицію з даного конспекту - швидше за все перевіряючий швидко ретирується з відгуком - "порушень навчального процесу не виявлено". Або ж у зауваженнях напише малозначні помилки при проведенні уроку у Вашому класі.
Ще раз запам'ятайте головні правила успішної розмови з перевіряючим:

1. Ваша підготовка до уроку.
2. Рукописний конспект уроку
3. Твердість у відстоюванні своєї позиції.
4. Письмові коментарі до відстоювання своєї позиції.
5. Відсутність страху перед перевіряючим!

Не випадково, п'ятим пунктом правил зазначено відсутність страху! Якщо Ваш перевіряючий бачить, що Ви не з "боязкого десятка", що Ви готові відстоювати свою позицію, що Ви впевнені у своїй правоті, то, швидше за все, він "змиється спіймавши облизня". Якщо ж перевіряючий відчує слабину у Вашій позиції - будьте впевнені, що покарання Вам не уникнути!
Бажаємо Вам удачі та успіхів у Вашій роботі!

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"