Добавте наш блог у соц.тенети

Пошук по блогу для вчителів шкіл

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"

вівторок

Характеристика на учня школи.


Загальна характеристика на учня школи. 

Школа. Учитель. Діти.

Багато дітей ... У кожного свій характер, звички і здібності. Але хороший вчитель, завжди обов'язково знає звички і характер всіх своїх учнів. Хороший вчитель, знає подробиці про сім'ї своїх учнів.

Кожному вчителю, за роки своєї роботи, доводиться складати десятки, сотні характеристик на своїх учнів.

Складання (написання) характеристики на учня - не таке просте заняття, як може здатися на перший погляд. У характеристиці дуже важливо вказати всі подробиці та нюанси дитини: що він любить, чим живе, яка обстановка в сім'ї учня. Також, необхідно відзначити всі проблеми зі здоров'ям дитини, всі травми, які дитина перенесла в житті.

Окремо в характеристиці, необхідно описати здібності учня школи у вивченні тих чи інших предметів. Які з дисциплін легко даються учневі, які не дуже. Також, не забудьте розповісти в характеристиці на учня і про хобі дитини. Чим він захоплюється, до чого у нього є схильності і таланти.

З розвитком інтернету, робота вчителя полегшується. У мережі Ви можете знайти безліч матеріалів на допомогу педагогам. На сайті Ви зможете знайти характеристику на учня школи, при цьому Ви зможете завантажити всі матеріали абсолютно безкоштовно!

Характеристика на учня школи.



Психолого-педагогічна характеристика учня

Загальні відомості:
- прізвище, ім'я, по батькові; - дата народження;
- загальний фізичний розвиток;
- стан здоров'я; - сімейні умови, характеристика батьків, склад сім'ї, місце роботи
  батьків, їхній культурний рівень, режим життя дитини, спілкування поза школою.
Загальний розвиток:
- особливості мислення, рівень абстрактного мислення (аналіз, синтез,виявлення причинних
зв'язків, здійснення висновків абощо);
- спрямованість, інтереси, потреби, схильності;
- особливості характеру, індивідуальні реакції на події;
- особливості пам'яті та процесу запам'ятовування;
- тип інтелекту та професійні можливості;
- вольові якості, здатність до довготривалих трудових зусиль.
Ставлення до навчання, праці:
- успішність (які оцінки переважають, з якого предмета вчиться найкраще);
- організованість і старанність у навчальній роботі, вміння працювати самостійно;
- інтерес до знань (зацікавлений чи ні, виявляє інтерес до окремих предметів);
- ставлення до елементів праці в школі (лабораторні роботи, чергування,
підтримка чистоти в класі, на шкільному подвір'ї).
Дисциплінованість та навички культури поведінки:
- загальна характеристика поведінки (поводить себе спокійно, стримано чи не
контролює своїх емоцій);
- виконання шкільного режиму (дотримується правил поведінки, порушує їх
навмисно чи через недбалість; найбільш типові порушення дисципліни);
- виконання вимог і розпоряджень учителів (виконує за першою вимогою, з бажанням
чи примусово);
- чемність у спілкуванні з учителями, будь-якими дорослими;
- володіння навичками культури поведінки (ставлення до літніх людей і молодших за
себе, поступається місцем для людей похилого віку, з повагою ставиться до
дівчат абощо).
Громадська спрямованість та активність:
- ставлення до громадського життя колективу (дорожить ним, байдужий,
ставиться негативно);
- інтерес до громадського життя країни (користується інформацією
про події в країні і за кордоном);
- чи виконує громадські доручення, бере участь у діяльності органів самоуправління;
- чи виступає на зборах колективу, громадських організацій з пропозиціями, з
критикою недоліків, чи здатний висловлювати власну думку;
- активний чи байдужий у громадсько-корисній діяльності.
Стосунки з товаришами:
- становище в колективі (чи користується повагою й авторитетом серед
товаришів по класу, чим обумовлені стосунки, які склалися);
- чи задоволений своїм становищем у колективі та яке становище хотів би зайняти;
- ставлення до товаришів по класу (поважає чи байдужий до них; чи бувають
конфлікти, їх причини);
- яку роль відіграє в житті класу (активний член колективу чи сторонній
спостерігач).
Моральні цінності:
- відданість Батьківщині, її Конституції, повага до Національного прапора і Гімну;
- відданість демократичним цінностям - повазі до людини та її прав,свободі
вибору;
- усвідомлення себе як громадянина Землі, турбота про екологічну безпеку і
виживання людства;
- повага до різноманітності: расова і національна терпимість, повага до інших
народів та їхніх культур;
- відданість цінностям сім'ї, повага до батьків, до кожної людини як самоцінності;
- дотримання у стосунках з людьми таких цінностей, як турбота, повага, довіра,
відповідальність;
- відчуття власної відповідальності за все, що відбувається навколо; політична
культура та толерантність.

Психолого-педагогічна характеристика учня

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"