Добавте наш блог у соц.тенети

Пошук по блогу для вчителів шкіл

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"

четвер

Як вирішити проблеми початківця - вчителя географії в школі?


Як вирішити проблеми початківця - вчителя географії в школі?

Географія, особисто для мене - найулюбленіший шкільний предмет. Океани, моря, високі гори і незвідані далі, які ваблять до себе. Швидкі ріки і нескінченні кілометри тайги, пустелі, гори, континенти ...

Закінчуючи педагогічний ВУЗ, я просто марила роботою в школі. Я мріяла про роботу вчителя географії в школі. Мені здавалося, що я зможу донести до розуму і сердець хлопців все те нове і незвідане, поселити в їх серцях пристрасть до подорожей і навчити їх поважати і любити нашу природу.

Навчання закінчилося. Я прийшла працювати до школи за своєю спеціальністю - вчитель географії у школі. І тут почалося ... Як виявилося, що в школі, для мого керівництва було не важливо, що діти просто юрбою бігали за мною, ми ходили в походи, влаштовували тематичні вечори ... Все це виявилося непотрібним ...

Для директора і завуча школи головним були папірці: поурочні плани, записані в товстий зошит, розробки уроків, правильно оформлені, календарно-тематичне планування з правильно розставленими датами, конспекти по географії. І тільки тепер я зрозуміла, що нічого цього я робити не вмію ... Нас не вчили в педагогічному вузі, як правильно написати і скласти поурочне планування з географії, як красиво і з наукового скласти розробку відкритого уроку, як правильно розподілити теми в календарно-тематичному плануванні з географії.

Мені не пощастило. У ті часи ще не вигадали Інтернет. Пройшов не один місяць, перш ніж я навчилася складати днювання (поурочні плани), правильно планувати теми та дати уроків (тематичне і календарне планування) і красиво оформляти розробки відкритих уроків з географії, конспекти уроків з географії.

Зараз, коли Інтернет стирає кордони і скорочує відстані, вчитель географії, зайшовши на сайт geo.uroki.org.ua зможе без зусиль знайти безліч варіантів календарно-тематичного планування з географії, зкачати безкоштовно розробки уроків з географії та переглянути варіанти відкритих уроків з географії, а також завантажити безкоштовно презентації з географії. І все це - не встаючи з-за комп'ютера!

Прогрес ... Він дуже сильно допомагає нам, вчителям у роботі. Хочеться сподіватися, що молоді вчителі неодмінно скористаються допомогою комп'ютера та Інтернету! Я бажаю Вам удачі, мої колеги - вчителі географії у школі!

Як вирішити проблеми початківця - вчителя географії в школі?

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"