Добавте наш блог у соц.тенети

Пошук по блогу для вчителів шкіл

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"

вівторок

Як я складала сценарій випускного вечора в школі!


Як я складала сценарій випускного вечора в школі!

Будучи молодим педагогом, я отримала завдання від завуча з виховної роботи - "Вам потрібно скласти сценарій випускного вечора в нашій школі!". З цього моменту і почалися мої муки. Досвіду не було ніякого. Літератури - ніякої. Я сама підбирала вірші про вчителів на випускний, які мої хлопці повинні були читати зі сцени на випускному вечорі. Сама становила коротенькі сценки, які повинні були урізноманітнити мій сценарій випускного балу.

Коли колосальна робота з написання сценарію на випускний вечір була закінчена, почалися десятки репетицій з дітьми. Ми, практично кожен день, репетирували вірші, сценки на випускний, розучували пісні та танці.

Паралельно з репетиціями, я підбирала, а часом і шила костюми для моїх учасників. У цьому мені допомагали батьки учасників шкільного балу. Костюми шили, буквально з того, що було. Збирали різні клаптики і шматочки тканини і потім намагалися з усього цього спорудити потрібний нам костюм.

Мої дітки готували різноманітні веселі сценки на випускний вечір для того, щоб розвеселити гостей та вчителів. Сценки на випускний у нас вийшли дуже смішні та цікаві для гостей.

Одним словом - намучилася. Але найскладнішим у всьому цьому процесі підготовки до випускного балу у школі, особисто для мене було написання сценарію свята. Вже скільки я папери винищила - знають тільки мої близькі. Я писала сценарій, потім розуміла, що це не те, що я хотіла і починала процес написання сценарію на випускний - заново. Моя родина тільки здивовано спостерігала за моїми потугами і періодично спустошувала кошик для сміття біля мого столу, для того, щоб я не "потонула" в цьому "море" паперу!

І нарешті, майже через три місяці, настав день шкільного випускного балу. Мої коліна й руки тремтіли від хвилювання, я холонула від думки, що свято може зірватися, якщо я щось не врахувала або не продумала. Але .... не дивлячись на всі страхи - шкільний випускний вечір вийшов просто чудовий! І батькам і дітям, він дуже сподобався. А завуч і директриса просто "цвіли від щастя". Я отримала похвали від всіх своїх колег.

Але .... ніхто не знає, скількох сил мені варто було провести такий гарний випускний вечір. Сьогоднішнім вчителям набагато легше - з'явилося безліч літератури, з'явився Інтернет, де можна зкачати безкоштовно сценарії випускного вечора, музику і вірші для випускного балу. Наскільки полегшилася праця молодих вчителів сьогодні. Я бажаю успіхів усім вчителям, завучам і педагогам-організаторам у їх дуже непростій праці!

Як я складала сценарій випускного вечора в школі!

Реклама на сайті: "Блог для вчителів шкіл - конспекти, уроки, сценарії свят!"